Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Στόχος Βελτίωσης | Σχέδιο Δράσης |
Διαθεματική προσέγγιση του κλίματος και των Καιρικών φαινομένων μέσα από τα γνωστικά αντικείμενα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο, με στόχο τον εκσυγχρονισμό της διδασκαλίας, την εξοικείωση των μαθητών και των εκπαιδευ- τικών με τη διαθεματικότητα, την κατανόηση του ρόλου του κλίματος στη ζωή και την ευαι- σθητοποίηση των μαθητών απέναντι στο φαι- νόμενο της κλιματικής αλλαγής. |
ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ |
Σχολική διαρροή - φοίτηση
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
Στόχος Βελτίωσης | Σχέδιο Δράσης |
Εστιάζεται στην A΄ Γυμνασίου. Αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση μαθητών σε θέματα συμπεριφοράς προς τους συμμαθητές τους εντός του σχολικού πλαισίου με την ανα- γνώριση των στάσεων που δε συν- άδουν με την ισότιμη και αξιοπρεπή αντιμετώπιση των συνομηλίκων τους και στην υιοθέτηση θετικής συμπε- ριφοράς μέσα σε συμφωνημένα και οριοθετημένα σχολικά πλαίσια. ΣΚΟΠΟΣ: Η βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών. Η αποδοχή και υιοθέτηση στάσεων και συμπεριφορών που συμβάλλουν στην καλλιέργεια θετικού κλίματος μέσα στη σχολική κοινότητα. Η επίτευξη των μαθησιακών και διδα- κτικών στοχων μέσα σε πλαίσιο ου- σιαστικής επικοινωνίας και διά- δρασης εκπαιδευτικών και μαθητών. Ειδικότεροι στόχοι: Ευαισθητοποίηση μαθητών σε θέματα συμπεριφοράς. Άσκηση στη συνειδητή έκφραση θετικών συναισθημάτων και συμπεριφορών. Αναγνώριση, προβολή και επιβράβευση των θετικών χαρακτηριστικών των συμ- μαθητών τους. Κατανόηση του ρόλου του συμβούλιου της τάξης, γνώση του νομικού πλαισίου των αρμο- διοτήτων των μελών του. Ανάληψη παρεμβάσεων- πρωτοβουλιών από αυτό για την εξομάλυνση των σχέ- σεων των μαθητών του τμήματος. |
«ΥΙΟΘΕΤΩ ΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ –ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ -ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ» |
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχέσεις σχολείου - οικογένειας
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχολείο και κοινότητα
Στόχος Βελτίωσης | Σχέδιο Δράσης |
Κατά τη διερεύνηση του δείκτη "εξωστρέ- φεια-διάχυση καλών πρακτικών" επισημάν- θηκε η αναγκαιότητα ενημέρωσης,ευαι- σθητοποίησης και κινητοποίησης των μα- θητών, γιατί σύμφωνα με σχετική έρευ- να οι μαθητές φάνηκε να αγνοούν σημα- ντικά θέματα που αφορούν στην ειδική αγωγή αλλά και στην εκδήλωση στάσεων συμβατών με την ισότιμη αντιμετώπιση όλων των πολιτών. Στόχος του σχεδίου δράσης είναι: α) η ενεργός συμμετοχή των μαθητών σε κοινές δράσεις ώστε να γίνουν "αγωγοί" της κοινωνικής ένταξης των ατόμων με αναπηρίες. β)η συμμετοχή των μαθητών σε εκδη- λώσεις κοινωνικού και πολιτιστικού περιεχομένου γ)η ανάπτυξη κοινής δράσης μεταξύ των μαθητικών κοινότητων του σχολείου με αντίστοιχες μαθητικές κοινότητες άλλων σχολείων. |
ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
Στόχος Βελτίωσης | Σχέδιο Δράσης |
Η διερεύνηση εντός του Συλλόγου των εκπαιδευτικών του σχολείου ανέδειξε την αναγκαιότητα αυτού του προγράμματος, καθώς η πλειονότητα θεωρεί πως υπάρ- χουν ελλείψεις στο πεδίο του πληροφο- ρικού εγγραματισμού και έδειξε ενδια- φέρον και προθυμία για την πραγματο- ποίησή του. Στόχος είναι , με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευτικοί να είναι σε θέση να ψηφιοποιήσουν το εκπαιδευ- τικό υλικό τους καθώς και να χρησιμοποι- ήσουν τα παραπάνω λογισμικά κατά την προετοιμασία των μαθημάτων και κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας μέσα στην τάξη. |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΕΓΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ (Word-Excel-PowerPoint) |
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
=========================================================