Καλώς ορίσατε !                  

Σας καλωσορίζουμε στο δικτυακό τόπο του "Πλουτάρχειου" 4ου Γυμνασίου Λιβαδειάς. Εδώ θα βρείτε πληροφορίες που αφορούν το σχολείο, τους μαθητές, τους καθηγητές, δράσεις των μαθητών και πολλά άλλα ενδιαφέροντα. Καλή πλοήγηση!

IMG 20240419 103141

Την Παρασκευή 19-04-24, πραγματοποιήθηκε υποδειγματική διδασκαλία στο σχολείο μας σε τμήμα της Β’ Γυμνασίου στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών (νέα βιβλία) από την Πανεπιστημιακό κα Μ.Ζ. Φουντοπούλου με πρωτοβουλία της Συμβούλου ΠΕ02 κας Γ. Παντίδου

IMG 20240419 100704

Την διδασκαλία  προλόγισε ο Διευθυντής της Δ.Δ.Ε. κος Δ. Κυριτσόπουλος ενώ την παρακολούθησαν φιλόλογοι σχολείων της περιοχής Λιβαδειάς

1713521828814a

IMG 20240419 121903

 

 =========================================================

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Ιατρού ΣωτηρίαΣτο πλαίσιο της αξιολόγησης σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο, το σχολείο μας έχοντας αναλάβει τον άξονα “Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαι- δευτικών: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις”-Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων σε συνεργασία με άλλα σχολεία” πραγματοποίησε την Τετάρτη 17/04/2024 τη β’ φάση της Δράσης. Συγκεκριμένα, εκπαιδευτικοί μας μετέβησαν στο 1ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς, όπου έλαβε χώρα η  ταυτόχρονη επιμόρφωση εκπαιδευτικών μας, καθώς και εκπαιδευτικών του συνεργαζόμενου στον ίδιο άξονα 1ου Γυμνασίου Λιβαδειάς, από αρμόδια Ψυχολόγο του σχολείου, κα Ιατρού Σωτηρία.

ΙΑΤΡΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ

 Το σχέδιο Δράσης μας έχει τίτλο: “Διαχείριση κρίσεων σχολικής ζωής” και κατά τη διάρκεια της επιμόρ- φωσης αναπτύχθηκαν και αναλύθηκαν, μέσα από βιωματικές δρα- στηριότητες και μελέ- τη σεναρίων, τα ακό- λουθα: η έννοια και το περιεχόμενο των όρων ‘’ενδοσχολική βία-εκ- φοβισμός’’, οι μορφές και οι επιπτώσεις τους, οι αιτίες εκδή- λωσης περιστατικών βίας, η ανισότητα δύναμης, οι παιδαγωγικές διαστάσεις, η θέση-στάση και οι τρόποι παρέμβασης  του εκπαιδευτικού, οι κοινωνικές διαστάσεις του σχολικού εκφοβισμού, καθώς και οι ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις των θυμάτων.

Η επιμόρφωση που ήταν επιτυχής, κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον όλων των επιμορφούμενων και είχε κύριο στόχο την πρόληψη, την αντιμετώπιση και την εξάλειψη του φαινομένου.

 

 

 =========================================================

Την Τετάρτη 17/4 ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας ενημερώθηκε από τους συμμετέχοντες συναδέλφους για το επιμορφωτικό πρόγραμμα και για τις δράσεις στα σχολεία που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της κινητικότητας.

small1713348245982

 

=========================================================

1d

Το σχολείο μας φιλοξένησε σήμερα 15/4/2024 δεκατρείς μαθητές/τριες και τους συνοδούς καθηγητές τους από 6 σχολεία της Ρουμανίας και παρακολούθησαν βιωματικό εργαστήριο με θέμα τον "Ψηφιακό Εγγραμματισμό - Digital Literacy" στο πλαίσιο την διαπίστευσης Erasmus+ που διαθέτει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας.

4d

Το εργαστήριο σκοπό είχε τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην παραγωγή βίντεο για ειδησιογραφικό περιεχόμενο με νέα από τα σχολεία των μαθητών.

2d

Οι μαθητές/τριες δημιούργησαν ατομικά βίντεο τα οποία προβλήθηκαν με την ολοκλήρωση του εργαστηρίου.

3d

 

Το εργαστήριο οργάνωσε ο καθηγητής πληροφορικής Ξενοφώντας Στριμπής μαζί με την βοήθεια τριών μαθητών, του Οδυσσέα, του Νίκου και του Ανδρέα, που είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα για να απαντούν σε ερωτήσεις και απορίες των συμμαθητών τους.

5d

 

=========================================================

 

5

Το σχολείο μας συμμετείχε, με τρεις εκπαιδευτικούς, στο επιμορφωτικό πρόγραμμα και επίσκεψη μελέτης που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας στο πλαίσιο της διαπίστευσης Erasmus+ με θέμα την «Βιωσιμότητα στην τάξη και στην καθημερινή ζωή». Το πρόγραμμα παραγματοποιήθηκε από 8-12 Απριλίου 2024.

2
Το πρόγραμμα ήταν δομημένο από μια οικο-κοινωνική οπτική γωνία, προωθώντας τη σύνδεση με το περιβάλλον σε έναν πλανήτη που μας φιλοξενεί και μας χρειάζεται για τη διατήρησή του. Η φροντίδα του περιβάλλοντος απαιτεί την πρότερη γνώση των λειτουργιών των οικοσυστημάτων αξιολογώντας τη φυσική και πολιτιστική μας κληρονομιά μέσω παρατήρησης
και πειραματισμού, και να αναζητούμε τον δεσμό με τη φύση από την τοπική μας κοινωνία μέχρι την παγκόσμια κοινότητα.

3


Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στο νησί Lanzarote των Καναρίων Νήσων. Το νησί αυτό έχει ένα εύθραυστο, πολύπλοκο και ευάλωτο οικοσύστημα που υπόκεινται σε αυξανόμενη ανθρώπινη πίεση λόγω του τουρισμού και της κλιματικής αλλαγής.

4
Οι βασικές δραστηριότητες περιλάμβαναν επίσκεψη σε απομακρυσμένο ορεινό σχολείο του νησιού και τρόποι με τους οποίους οι μαθητές προωθούν την βιωσιμότητα. Στο θεωρητικό μέρος του προγράμματος τονίστηκε η σημασία της επανάχρησης, της ανακύκλωσης και της μείωσης της κατανάλωσης ως μέτρο πρόληψης σε έναν κόσμο με περιορισμένους πόρους. Στα εργαστήρια πραγματοποιήθηκαν δράσεις σχετικές με τις προαναφερόμενες στάσεις ζωής (επανάχρηση, ανακύκλωση, μείωση) με  παραγωγή χειροποίητου χαρτιού, παρασκευή σαπουνιού από τηγανέλαια, μείωση χρήσης πλαστικού, λύσεις ανανεώσιμης ενέργειας και καθημερινά παραδείγματα βιώσιμης ανάπτυξης.

1

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία και ικανοποίηση από τους εκπαιδευτικούς του σχολείο μας.

 

=========================================================

Την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου πραγματοποιήθηκαν οι εκπαιδευτικές εκδρομές όλων των τάξεων του σχολείου: Για τους μαθητές Β’ και Γ’ Γυμνασίου 5ήμερη στην Κρήτη, 3ήμερη στη Μεσσηνία και 2ήμερη στην Αργολίδα ενώ για τους μαθητές της Α’ στο πάρκο Δραστηριοτήτων «The Ranch», στο Σοφικό Κορινθίας.

 

Πατήστε το σύνδεσμο να δείτε την εκδρομή στη Μεσσηνία:

Τριήμερη εκδρομή στην Μεσσηνία

 

Πενθήμερη εκδρομή στην Κρήτη

2αΤην Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024, σαράντα μαθητές της Β και Γ τάξης του σχολείου μας, συνοδευόμενοι από την διευθύντρια κ. Μπαλτσιώτου και τέσσερις εκπαιδευτικούς, ξεκίνησαν για  εκπαιδευτική εκδρομή στην Κρήτη , που διήρκεσε μέχρι την Κυριακή 31 Μαρτίου 2024.

Οι μαθητές επισκέφθηκαν τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού και το αρχαιολογικό μουσείο Ηρακλείου, συνοδεία ξεναγού, παρακολούθησαν μαθήματα στο Ευρωπαϊκό σχολείο και περιηγήθηκαν στα αξιοθέατα της πόλης. Με βάση το Ηράκλειο επισκέφθηκαν τις πρωτεύουσες και  όλων  των άλλων  νομών της Κρήτης:  Χανιά, Ρέθυμνο, Άγιο Νικόλαο και ξεναγήθηκαν στα αξιοθέατά τους. Επίσης γνώρισαν τη Μονή Αρκαδίου όπου στις 8 Νοεμβρίου 1866 έγινε το ολοκαύτωμα, που συγκίνησε τη διεθνή κοινή γνώμη.

Λίγο πριν από την επιστροφή τους, οι μαθητές θαύμασαν τον κόσμο του βυθού, στο cretaquarium, συνοδεία ξεναγού.

1

4

3α

 

 Διήμερη εκδρομή στην Αργολίδα

 IMG 20240329 091027Παλαμήδι Πύλη των Λεόντων Τάφος Αγαμέμνονα

 Στις 28 και 29 Μαρτίου 2024 το σχολείο μας πραγματοποίησε διήμερη εκδρομή στο Ναύπλιο-Δημητσάνα. Την πρώτη μέρα επισκεφτήκαμε τις Μυκήνες και το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Το απόγευμα ξεναγηθήκαμε στην παλιά πόλη του Ναυπλίου. Την δεύτερη μέρα επισκεφθήκαμε το Παλαμήδι και στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε στο Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης στη Δημητσάνα. Ήταν μια εκδρομή που θα μας μείνει αξέχαστη!

IMG 20240328 133529 1a

IMG 20240329 125603

Θέατρο Επιδαύρου

 

=========================================================