Καλώς ορίσατε !                  

Σας καλωσορίζουμε στο δικτυακό τόπο του "Πλουτάρχειου" 4ου Γυμνασίου Λιβαδειάς. Εδώ θα βρείτε πληροφορίες που αφορούν το σχολείο, τους μαθητές, τους καθηγητές, δράσεις των μαθητών και πολλά άλλα ενδιαφέροντα. Καλή πλοήγηση!

1

Στο πλαίσιο της δράσης  «Κλιματική αλλαγή- Οικολογική Συνείδηση- Ανακύκλωση» που αναπτύσσεται εντός  του «Συλλογικού Προγραμματισμού - Εσωτερική Αξιολόγηση σχολικής μονάδας»/Διοικητική Λειτουργία/ Άξονας 7/Σχολείο & Κοινότητα  πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Μαρτίου 2024 διάλεξη από τον κο Δαλαρούγκα Δ., Αξιωματικό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Λιβαδειάς με θέμα: «Φυσικές και Τεχνολογικές καταστροφές. Τρόποι και μέσα προστασίας».

2

Τη διάλεξη παρακολούθησαν όλοι οι μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου.

Το ενδιαφέρον των μαθητών ήταν ζωηρό και εκφράστηκε μέσα από τις ερωτήσεις τους και τη συζήτηση που ακολούθησε τη διάλεξη.

 

=========================================================

Ένα χρόνο μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών οι μαθητές του σχολείου μας τίμησαν τους νεκρούς με το μήνυμα "Δεν Ξεχνώ" σχεδιασμένο στην αυλή του σχολείου μας.

 28_02_2024.jpg

 

=========================================================

2

Την Κυριακή 25/2/24 μαθητές, καθηγητές και μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας παρακολούθησαν στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος το Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής σε  μια νέα παραγωγή του μπαλέτου Κάρμεν, σε χορογραφία του  Σουηδού χορογράφου Γιόαν Ίνγκερ και μουσική διεύθυνση Έκτορα Ταρτανή.

3

4

 

=========================================================

Στο πλαίσιο της  αναβάθμισης του σχολικού χώρου, ορθολογικής χρήσης και της εξοικονόμησης ηλεκτρικής ενέργειας, το σχολείο προβαίνει στην σταδιακή αντικατάσταση των λαμπτήρων φωτισμού των χώρων  του σχολείου με λαμπτήρες μειωμένης κατανάλωσης (led).

 Οι παλαιοί λαμπτήρες αντικαθίστανται και  προωθούνται για ανακύκλωση με τον ενδεδειγμένο τρόπο (παραδίδονται σε εταιρεία ανακύκλωσης λαμπτήρων).

 

=========================================================

1a

Στο πλαίσιο υλοποίησης της καινοτόμας Δράσης «1821 Μικρή Επανάσταση στην εκπαίδευση: Αναδεικνύουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων του Αύριο», ο STEM Education ανάλαβε την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας κ. Ντούβλη Μαρίας ΠΕ80 Οικονομίας και κ. Πανουργιά Βασιλείου ΠΕ82 Μηχανολόγων, οι οποίοι και παρακολούθησαν 8ώρο πρόγραμμα κατάρτισης με τηλεκπαίδευση σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση της επιμόρφωσης πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23/01/24 και η δεύτερη φάση την Τετάρτη 14/02/2024.

Στη δράση, που σχεδιάστηκε από το Υπουργείο Παιδείας και υλοποιήθηκε από τον Δήμο Τρικκαίων, με την χρηματοδότηση του Προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης», συμμετείχαν 1821 επιλεγμένες σχολικές μονάδες από όλη την Ελλάδα.

3

Στόχος της δράσης είναι η ανάδειξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των επόμενων γενεών της χώρας, ώστε εμπνεόμενοι από τα διδάγματα και τις αξίες της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, μετά από 200+ χρόνια, μια μικρή επανάσταση να γίνει με πολεμοφόδια τα ψηφιακά εργαλεία και «νικητές» πλέον, αυτούς που θα αξιοποιούν το σύνολο των δυνατοτήτων τους.

 

========================================================= 

Το σχολείο μας απέστειλε στο επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο "ΟΜΑΔΕΣ/TEAMS" που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας τον εκπαιδευτικό πληροφορικής του σχολείου μας κ. Στριμπή.

madrid1Αβ

  madrid5Αβ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

Στο επιμορφωτικό πρόγραμμα συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από όλο το νομό Βοιωτίας και η διοργάνωση ήταν στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA1.

madrid2

Η επιμόρφωση έγινε στη Μαδρίτη της Ισπανίας και οι εκπαιδευτικοί ειδικεύτηκαν στο θέμα της δημιουργίας και διαχείρισης ομάδων με σκοπό να καλύψουν τις επαγγελματικές τους ανάγκες στον τομέα αυτό.

madrid4

Η επιμόρφωση ήταν πενθήμερη και άρχισε στις 28 Ιανουαρίου 2024. Οι ενότητες που καλύφθηκαν ήταν: "Εξερευνώντας τη δημιουργία ομάδας", "Διερεύνηση ομαδικής εργασίας (Team Working)", "Διαχείριση της ομάδας" και "Διεθνοποίηση και δικτύωση της ομάδας".

madrid3

 

=========================================================